Alla inlägg under mars 2012

Av Ebba Eringdahl - 14 mars 2012 21:20

Nu vill jag ha helg, så jag få färga håret.

Jaooop, nyss städat rummet, sitter i sängen o chillar,  

Av Ebba Eringdahl - 13 mars 2012 21:15

Hej nyss kommit hem från Olivia, vi for in till stan en liten sväng, sen for vi hem till henne och chilladeoch sen klockan 18:30 tror jag färgade jag hennes hår.

Och nu sitter jag i min säng och ska snart sova,   

Av Ebba Eringdahl - 11 mars 2012 20:34

Idag har jag vare med Amalia, klockan 15:45 for jag till Friskis o svettis och gick på ett Boxnings pass med Frida, det var riktigt roligt, 

 

Snart min Hoppas jag!

Av Ebba Eringdahl - 10 mars 2012 16:37

Mobba inte våra röster!

Av Ebba Eringdahl - 10 mars 2012 09:54

Tja, är med Amalia nu, vi ska snart gå ut. kanske kommer ett videoklipp sen men det e bara kanske...

Ikväll är det melodifestivalen, tror antingen att Loreen eller Ulrik Munther kommer vinna, eller att den dära jävla Thorsten Flink kommer vinna.

Av Ebba Eringdahl - 8 mars 2012 00:12

Tja, i fredags kom pappa och hämtade mig efter skolan, men det va jag inte berädd på så jag hann inte packa allt som skulle med till Klimpfjäll, Så jag blev lite förbannad för jag trodde jag hade glömt datorn hemma, så jag inte kunde blogga något, och sen kollade jag inte i min väska heller,  så imorse när jag skulle packa såg jag min dator o va så förbannad att jag inte hade sett den förut, så jag har ju inte kunna blogga något, Ska lägga upp några bilder från klimpfjäll osvosv. 

 

VILL HA!!  

 

Mamma sitter på skotern och Catrine står o solar tror jag..

 

Fin skotertur med Pappa.

 

Påväg till ramsarn

 

Påväg till ramsarn.

 

Påväg till ramsarn

 

Av Ebba Eringdahl - 5 mars 2012 14:00

hejhej, Jag har ingen dator som jag kan lägga upp bilder men jag skriver från mobilen.

idag har jag, pappa, Tommy och Frida fare till Ramsarn eller vad det nu het, pappa körde dit och jag körde hem, skit najs!

Av Ebba Eringdahl - 1 mars 2012 20:52

 

Sitter på resecentret och väntade på syrran, när hon kom så fota vi lite bilder, hihi 

 

Fotograf: Sarah Eringdahl

 

Hade lite tråkigt när jag kom hem...

 

Slutade 12 idag, for in till stan och va med Rut, Jag köpte en näs piercing och Smink, sen klockan 15:00 gick jag ner till resecentret och väntade på Sarah, Hon fotade mig osvosv, 

Imorgon drar vi ju då till Klimpfjäll, ska bli kul,  Packat hela jäkla kvällen är skit trött, God natt



Presentation


Jag är född 16 oktober 1997 och bor i örnsökldsvik,
Jag går i 9an.

Det ni kommer få läsa om i denna blogg är vad jag gör på vardagarna, eventuellt hur det går i skolan.
¨
Laddar upp så många bilder som jag kan, så inte blir tråkigt och bara läsa!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards