Alla inlägg under november 2011

Av Ebba Eringdahl - 27 november 2011 15:40

Ikväll skulle jag fara till kyrkan men nu blir det inget, för dom ställde in det!-.-

Men det är KU iallafall. men jag får inte fara för mamma för vi ska till farmor o farfar...

Hade sett fram emot att fara till kyrkan ikväll men men..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Ebba Eringdahl - 26 november 2011 17:31

Nu är Jonas och Malin här med deras ny födda lilla bebis.

Vi ha nyss ätit felé och spagetti.


Skellefteå Aik spelar mot Frölunda hoppas att Skellefteå vinner ikväll!!

Av Ebba Eringdahl - 25 november 2011 19:57

Mamma, Pappa och jag satt vid matbordet ca 2 timmar och lyssna på gamal musik haha..

Ska väll snart gå ner o kolla på Idol.

Asså gud va veckorna går fort nu för tidn! :o redan Fredag!  

Av Ebba Eringdahl - 23 november 2011 18:08

Har nyss duscha  ska snart torka håret,

Är ensam hemma ikväll.

Ska väll göra lite matte och engelska  snart kanske.


Jag vet inte vad som har hänt med dig du stör dig på allt o alla kan du itne bara skärpa till dig?

Jag orka snart inte me dig mer... 

Vi kanske inte kan umgås nå mer för du blir ju sur hela tiden,

Kan du inte bara tänkar dig för när du säger något?

Så slipper du såra andra som du gjorde idag....

<3

Av Ebba Eringdahl - 23 november 2011 18:06

  I just wrote to say I love you,
I just wrote to say how much I care,
I just wrote to say I love you,
And I mean it from the bottom of my heart.

Älskar dig!

Av Ebba Eringdahl - 22 november 2011 16:54

Hej på er!

Var är snön någon stans? det är den 22 november och det har inte kommit nå snö!

O snart jullov gu va skönt de ska bli.

Läxa nurå.




Av Ebba Eringdahl - 18 november 2011 23:07

Tjena!

Ja  idag har sarah kommit hem, Frida o hennes familj är här.

Har haft det en underbar dag, men ja..

Asså gud jag vet inte vad jag ska skriva....

Jaja men nu måste jag iallafall gå och va social medan Frida är här, Men hon ska fara nu men.

Hej då!



Av Ebba Eringdahl - 16 november 2011 21:33

Idag har den här dagen vare ganska bra, 

Jag sprang efter en kompis o jag visste ju inte att hon skulle på toan men då sprang jag ju efter o kunde inte stanna... så hon hedde upp foten så jag fick den i magen och ramlade.

Nu är jag lite halv less på de här!

Hej då

Presentation


Jag är född 16 oktober 1997 och bor i örnsökldsvik,
Jag går i 9an.

Det ni kommer få läsa om i denna blogg är vad jag gör på vardagarna, eventuellt hur det går i skolan.
¨
Laddar upp så många bilder som jag kan, så inte blir tråkigt och bara läsa!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards